Re: OT Re: magnetická karta

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Srpen 8 18:14:27 CEST 2023

Zdravím,

mně se v Praze na letišti přesně tohle stalo, karta u mobilu a automat na
placení ji nevzal, a neplatil jsem nic. Je to tak 4-5 let.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby