[OT] jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 8 23:55:32 CEST 2023

Zdravim,

no z "elektrarni" to urcite nikdo nebyl - i kdyby to z nejakeho zahadneho duvodu shodil, ale pak by to urcite zas nahodil.
decka by mohli blbnout, ale zas: ktere decko lita po ulicich se srobovakem? kdysi mozna, ale dnes?
a i kdyby se prikradl, v tichosti otevril, shodil jistic ... ale pak s velkym rehotem zdrhal ...
ale zeby jeste pak po sobe poctive zavrel a otocil zamkem?
to se mi prave nezda

proto chici spojit uzitecne s potrebnym.
koukam po teto kamerce: https://rpishop.cz/kamery/5439-m5stack-wi-fi-kamera-ov2640.html
udelam tomu fesnou boudicku a namirim na skrinku. jak vypne proud, zacne snimat.

cela koncepce m5stacku se mi docela libi - sice takova hracka, ktera se (urcite) da postavit i z jinych modulu,
ale beru to jako vyzkouseni si neceho noveho, co jeste neznam

:)

  Sam