[OT] Re: jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 8 23:47:40 CEST 2023

Zdravim,

no, zena je docela paranoik, takze kdyz odjizdime na delsi dobu, tak poctive shazuji vsechny okruhy (vcetne proudovych chranicu).
jsem si naprosto jist, ze krome lednicky, nebylo nic pripojeno k siti.

s bourkami, to mne jinak napadlo taky, ale spis lijaky a privaly deste: jestli nahodou nezateklo a nezkratovalo to.
na patek mam objednane nejake remeslniky/zedniky, tak pro jistotu nad skrin necham udelat takovou strisku.
ciste pro strycka prihodu.

:)

  Sam