Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 8 15:51:40 CEST 2023

Ne, vodíkové auto s palivovým článkem.
Mám pocit, že u čistě vodíkových aut jde ten trend jen k palivovým článkům.
Spalováky se snad používají jen v případě, že se ten vodík jen přidává jako
součást jiného paliva.

Ty spalováky na H2 by totiž určitě hned zase narazily na zelené puristy,
kteří řeknou, že spalování vodáku produkuje NOx, a tak je taky špatné.
Nakonec u leteckých motorů, které by vodík spalovaly, už se takhle myslím
nechali slyšet. Ale byly to jen nějaké funkční vzorky pro ověření principů,
trend tímto směrem zastavil i jinak pokrokářský Airbus.

PL