OT: jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Srpen 6 18:42:55 CEST 2023

Zdravim,

chtel bych napojit lednicku s mrazakem na UPS.
kdysi jsem nejakou UPS uz mel, ale jsem ji daroval, pro mne byla nepouzitelna.
ale poucil jsem se z ni, takze uz mam predstavu, co bych od ni cekal.

vydrz: aspon 24 hodin
akustika: pri vyplem sitovem napeti, at probuh nepipa!
hmotnost: at nevazi tunu - umistena by mela byt nasamotne lednicce.
dodatecne udelat jenom zalohovany okruh pro lednicku uz bohuzel nejde udelat - i kdyz by to bylo nejelegantnejsi, v technicke mistnosti by na UPS misto bylo.
zalohovat cely kuchynsky okruj je zas asi problem, protoze tam je i rychlovarna konvice, nebo mikrovlnka. nevim, jestli nevadi vetsi odber pri pritomnosti sitoveho napet.

24h zalohovani lednicky postaci - chystam jeste watch-dog, co mi posle sms a mam do te doby koho poslat vyzjistit stav veci.

proc to chci:
dnes nam zkazil navrat z dovolene rozmrazeny mrazak a lednicka.
je mi to zahada: lednicka s mrazakem jsou pripojene na zlvast okruh pro male kuchynske spotrebice (16A).
v kuchyni po nasem odjezdu nebyl pripojen zadny jiny spotrebic.
podruzny rozvadec je priveden z 3f jistice pro prizemi (25A).
ale vyhozen byl hlavni jistic (tusim 32A), kteri je u elektromeru a je pristupny z ulice.
veskere rozvody jsou komplet po rekonstrukci pred rokem.
spis mam podezreni na nejakou "sabotaz", nez zavadu ...

dekuji za jakekoliv pripominky

:)

  Sam