Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 18:50:03 CEST 2023

Tady to nějaký student rozebírá v bakalářce.
Jen polovinu procesu, tedy směr elektřina-vodík.

Za přečtení tam stojí ty principy a závislost účinnosti na teplotě a tlaku.
https://www.vut.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=150073

Ale i při započtení takto ideálních laboratorních hodnot pořád celková
účinnost
kompletního cyklu elektřina-vodík-elektřina vyjde špatně.

PL