Re: OT Spotové tarify

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Srpen 1 17:12:09 CEST 2023

 > Když tak koukám na ty grafy, tak i s DPH je výsledná cena super.

pozor, to je jen cena za silovou elektřinu, to vás snad určitě napadlo,
ale graf jsem dotáhnul já a nechci být Horstem Fuchsem této konference,
takže:

oproti grafu ještě extra platíte ještě za za

* distribuci (variabilní a fixní složku)
* smluvní marži vašemu obchodníkovi (já to mám jako procento ze spotřeby)
* podporu obnovitelných zdrojů + kogenerace
* a ještě maličkosti jako "systémové služby" čepsu atp.

Ohledně změny, už to psal kolega, novému dáte plnou moc.
Snad je jen dobré (ostatně to vždycky) dát tu plnou moc pouze na daný
účel a s omezenou platností.

JD