RE: OT Spotové tarify

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Srpen 1 16:58:02 CEST 2023

Zavolejte novemu dodavateli a dejte mu plnou moc 😊
Pokud to chcete resit sam tak poslat odhlasku stavajicimu, vyplnit papiry novemu a to je vsechno. Zbytek resi novy dodavatel.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: úterý 1. srpna 2023 16:45
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Spotové tarify

Když tak koukám na ty grafy, tak i s DPH je výsledná cena super. Kdyby nic jiného, tedy bych mohl v létě bez obav klimatizovat. Ale ani zimní ceny nevypadaly tak špatně, zejména v porovnání s tím co mám teď u PRE.

Tak teď ještě:
Je někde polopaticky vysvětleno, pro člověka, který ještě nikdy dodavatele neměnil, co má udělat? :-)

PH