Qt pro Windows

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Září 12 22:30:17 CEST 2022

Smiřte se s tím, že Qt5 je opravdu velké. Sice z toho použijete jen pár
procent (většinu zasírá webkit a podobné blbosti), ale je to hodně
provázané. To, že není možné nastavit parametry hw vysvětluje můj
nebo něco podobného.
Cross kompilace Qt v Linuxu pro Windows nejde, resp. stejně by se to
muselo dělat ve wine (s nejistým výsledkem), čili nainstalovat Windowsí
verzi.

Mrazík