Qt pro Windows

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Září 12 22:17:06 CEST 2022

Dobrý večer.
Prosím poradil by mi někdo jak nainstalovat minimální ale chodivou verzi
Qt na Windows tak, abych mohl zkompilovat hotový program?

Navazuje to na moje laborování s USB/CAN adaptérem a nad ním s aplikací
Cangaroo.
Ten autor Cangaroo je zřejmě opravdu je protinožec. A tak má i pro mě
trochu opačné myšlení.
Takže například neumožňuje zadat žádné parametry HW převodníku USB/CAN.
Prostě buď je to tak, jak to autor předpokládá, nebo nic.
Připomíná to známou Fordovu větu: Můžete si vybrat libovolnou barvu
auta, pokud bude černá.
Takže bych potřeboval ten projekt trochu poladit.
Jenže to chce Qt.

Tak jsem ho zkusil stáhnout pro Windows. Napřed jsem si myslel, že tam
někdo popletl písmenka 'M' a 'G'.
Zvolil jsem velmi střídmou instalaci, ale ohlásil, že to nejde, protože
musím mít na disku minimálně 60 GB místa!
Tak jsem z toho vyházel snad všechno co šlo, pak už se spokojil s 10 GB.
Pak se to asi 40 minut instalovalo.
No a výsledkem je, že se to nedá spustit, okamžitě to nahlásí, že se
program nepovedlo správně spustit (velmi výstižný popis chyby, že).
Pokus o doinstalování něčeho pomocí Maintain Qt skončí na nekonečném
hledání komponent.

Prosím nemá někdo tip jak udělat co nejmenší instalaci pro překlad a
nějaké drobné úpravy aplikací z Githubu?
Musí pro být nainstalován celý Qt Creator?
Nebo nedá se nějak v instalaci na Linuxu vygeneroat aplikace pro Windows
nějakým cross-překladem?
Knihovny pro ten program Cangaroo mají v názvu Qt5xxx.dll. Takže to
zřejmě chce Qt verze 5.

Děkuji.
PL