zapojeni proudoveho chranice

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Říjen 15 20:32:43 CEST 2022

Byl jsem přesvědčen, že to je tak, jak píšete, ale mám zvláštní
zkušenost: Instalace cca 3 roky stará, (snad) podle předpisu. Praskla
žárovka, vyhodil jistič 10A/B 6kA, vyhodil venku jistič 25A/B 10kA a
odešla nožová pojistka 40A. Ty jističe bych bral, ale čekal bych, že ta
nožová pojistka to ustojí. K žárovce šla CYKY 3x1,5 cca 10m a vypínač.
Že prod narostl natolik, že to neustojí ta 40A mě překvapilo.

Martin Záruba