zapojeni proudoveho chranice

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 15 17:44:37 CEST 2022

U střídavých rozvodů jsou ty elektrony takové zmatené.
Chvíli běhají z jedné strany, pak zase z opačné. Něco jako člunkový běh
někde na cvičáku.
Tak jsou natrénované a nebude jim vadit, že napřed poběží třeba shora a
pak zespodu. Nebo naopak.

Jenom v jedné instalaci u prvků ve společné bedně bych zapojil všechny
stejně.
Ne kvůli těm elektronům, ty to mají nacvičené. Ale kvůli lidem. Aby
věděli, kam nesahat.

PL