Re: Jak je to s tou volnoběžnou rekuperací u el. koloběžek

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 24 18:54:55 CET 2022

Dobrý den,

Mosfety se můžou upéct jenom když je baterie nabitá. Energie se nemá kam
ukládat, tak se na nich pálí. Jak jsem psal, když jsem to zkoušel, tak
při baterii na cca 50% teklo do baterie až 5A. Při nabíjení je to max 1,7A
Vypíná se to proto, protože koloběžka smí jet podle zákona maximálně
25km/h. A to i z kopce. Takže když nebrzdíš brzdou, rekuperace to na
těch 25km/h zbrzdí, a uloží třeba 200mAh. Dojedeš na rovinu, ona to
odbrzdí. Na to, abys ujel dalších 200m musí téct do motoru proud, a
spotřebuje se 300mAh. Takže jsi na -100mAh
Když rekuperaci vypneš, tak se to rozjede z kopce na 40km/h, a těch 200m
ujdeš na volnoběh, bez jakékoliv spotřeby energie.
Ty hodnoty jsem si vymyslel jenom pro pochopení.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora