Re: [OT] Balíčky z Aliexpress uvízlé v Polsku

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Listopad 14 06:04:29 CET 2022

To jsou fory - "nenapadne" prohodit odkaz od kolegy Blahy opet za ten
puvodni clickbait, psat z mailu ktery je na domene, ktera je plna
stejnych linku a nakonec napsat, ze je tech 7+%, ktere dostanete malo,
"bo neviete" :D ...

P.B.