Re: [OT] Balíčky z Aliexpress uvízlé v Polsku

mail na onicom.sk mail na onicom.sk
Pátek Listopad 11 20:54:45 CET 2022

za tých 1000Ck sú len káble, aj ja som bol prekvapený že až moc lacno,
no
pre kliknete si na hardvér a cena je "trocha" vyššia -)
Ale aj banggood je ešte niekedy lacnejší... No tam všetko ide cez
colnicu - aspoň zatiaľ ....

Každý tovar je vlastne reklama, len mi v EU to za tú cenu nevyrobíme. A
ani na reklame nezarobíme -)
Bo - neviem ...

Freehosting PIPNI - http://www.pipni.cz/