Re: OT: Cestování vlakem v polsku - odcestováno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červenec 18 06:52:34 CEST 2022

Já slyšel legendu o německém ponorkovém motoru, který byl pravzorem pro
motor Sergeje. Co je ale fakt, který potvrzoval táta, co dělal celý
život nejprve v ŽOS Nymburk a následně v Přerově,  tak na motoru byly
matice na 13 klíč a na zbytku lokomotivy 14.

To by o nějakém kopírování svědčilo :-)

Petr