cez tarif pro solary ma nekdo zkusenost

Halen halen na seznam.cz
Úterý Únor 22 19:33:26 CET 2022

Děkuji moc,

já budu mít baterie Pylontech H2 10.65kWh (baterie: FH9637M, řídící
modul: FC0500-40), střídač Sunways Hybrid STH-10KTL-HT, wattrouter +
ohřev TUV 300l

Ten střídač má dobrou přetížitelnost oproti GoodWe a navíc jsou nějaké
indicie, že ten střídač GoodWe kecá ohledně dodané elektřiny - nevím
úplně přesně v čem.

Honza