krimpovaci a nasouvaci kontakt /durinka na pin 1x1mm ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Únor 20 16:19:49 CET 2022

tohle ja ale delam, ale zrovna na ty waga mi nic nepasuje, co tu mam :-)
bud je dutinka mala, nebo size funguje, ale pak se nevejde vedle sebe,
protoze roztec 3,5mm.
takze jsem dal dotaz, jestli nekoho neco nenapadne na ten rozmer 1x1mm.
spousta konektoru je kontakt, ale ne dutinka.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín