krimpovaci a nasouvaci kontakt /durinka na pin 1x1mm ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 20 15:59:48 CET 2022

Když něco takového potřebuju, tak si na to koupím samostatné dutinky do
nějakého rozměrově vhodného konektoru.
Třeba takové: https://www.gme.cz/kontakt-pff06-01f
Nakrimpuju, ulomím nebo přitlačím ta křidýlka a zasmrsknu do bužírky.
Už jsem to tak použil mnohokrát.
Ale možná jsem špatně pochopil zadání.

PL