Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Srpen 25 21:56:02 CEST 2022

Dobře, služba zamrzlá není, tady se omlouvám za neznalost, API
nepoužívám. Ovšem s fakturací by to chtělo něco udělat, je přece
naprosto zbytečné, aby ta faktura chodila zpětně přes hybridní poštu
poštou, když může přijít klasicky mailem.

Druhá věc, která by se mi hodila, by byl seznam podání s potvrzenkou a
adresami. Pokud si to nestáhnu hned, adresy mi zmizí. To je detail.

Osobně si myslím, že hybridní pošta smysl má, protože eliminuje lidský
faktor. Jenom se holt asi moc orientujete na velké podavatele a malí
jsou vám u zadele. Problém je v tom, že i malí podavatelé a zákazníci se
pak mohou negativně projevit, když to budete nejmíň čekat. Třeba tím, že
se budou ptát, jestli vůbec potřebují ty kamenné pobočky, když skoro
všechno se dneska řeší elektronicky a v tom vám už dneska malé obecní
úřady zdatně konkurují.

Mimochodem, moc se mi líbí, jak jsou pracovníci úřadů práce spokojeni s
tím, že se Ukrajinci naučili žádat o dávky elektronicky (bankovní
identita, mobilní klíč egovernmentu). Jsou spokojeni i s tím, že se
stejně žádá o těch 5000 na děti. Časem ale třeba nebude nikdo, kdo by
tam bral telefony.

Standa