Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 25 19:19:45 CEST 2022

Pane Smejkale, je mi vcelku jedno co si myslite o CP...vyvracet vam to
nebudu, ale to, ze nerikate pravdu popripade primo sproste lzete ohledne
vyvoje DopisuOnline mi jedno neni.

Jednak bych vas rad upozornil, ze DopisOnline je jen jedna z nekolika
sluzeb Hybridni posty, ktere neustale pribyvaji - posledni je napriklad
Hromadna autorizovana konverze coz je pomerne komplikovana zalezitost
jak pravni tak na programovani/zpracovani, ktera je zatim uvolnena jen
pro organy statni spravy, ale jiz ted je jasny tlak na to ji uvolnit i
pro komercni/fyzicke subjekty.

Samotny DopisOnline je v provozu od roku tusim 2008 a za tu dobu sly 3
majoritni aktualizace - tedy preslo se na uplne novou zmenenou verzi API
s tim, ze navic ty stare nekompatibilni stale umime preklapet do
posledniho aktualniho rozhrani, protoze nekteri zakaznici nemohou nebo
nechteji prechazet. Kazda z majoritnich verzi dostava hromadu
aktualizaci a uprav (vetsinu vylepseni resim primo ja se zakazniky a
upravy vetsinou nasazujeme do nekolika dnu od pozadavku)...ostatne neni
problem si zjistit ze kdy jsou posledni update dokumentaci. Jeste bych
rad rekl, ze nemate naprosto sajna co znamena mit napojena rozhrani na
velke korporaty a resit jejich obstrukce (napriklad, ze je mozny update
na jejich strane jen k pevnemu datu v roce a ty datumy jsou pouze 4)...a
ted si predstavte, ze je jich nekolik takovych.

Krome vyvoje je samozrejme treba resit i narust objemu...jednak se na
nas napojuje stale velke mnozstvi subjektu a take narusta jejich
objem...resime to prakticky co ctvrt roku...Hybridni posta generuje
aktualne 2/3 listovniho podani cele Ceske posty.

Mimochodem pokud tedy DopisOnline vyuzivate co vam tedy tak zasadniho
chybi kdyz tedy dle vas je potreba ho vylepsit...rad si to
poslechnu...ostatne staci napsat jakykoliv podnet na obchodniky
Postservisu a skonci to u me na stole, kde se kazdym takovym mailem
poctive zabyvam...respektive zakaznikovi bud volam nebo pisu a problem s
nim resim pokud to lze.

Fakturace z Hybridni posty nejde od nas, ale z centralniho systemu SAP -
od nas do SAPu jdou jen elektronicky podklady pro jejich vystaveni...to
nejsem schopny ovlivnit.
Na druhou stranu od komercni platebni brany, kterou se daji platit
sluzby HP nam vyuctovani za srpen prijde az 15.rijna!!!

Pro jistotu posilam odkaz na web, kde si muzete overit ze kdy jsou
update rozhrani a dokumentu (nektera dokumentace pro neverejne sluzby
jsou videt az po prihlaseni):

https://online.postservis.cz/?akc=download

RV