RE: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 25 20:27:28 CEST 2022

Nejhorší je, když od ČP chcete nějakou službu, kterou zaměstnanci na přepážce ani neznají. L

Nedávno jsem vracel zboží do e-shopu. Podle jeho pokynů stačilo vytisknout ze stránek ČP vyplněný adresní štítek nebo ho napsat ručně, nalepit na balík a odnést na poštu. Klíčové bylo heslo „odvoz zboží“ nebo tak nějak na tom štítku. Pak se to podává zdarma.

Pracovnice na poště nemohla uvěřit, že se něco posílá zdarma. Požadovala platbu, podací lístek nebo smlouvu s ČP. Dál nevěděla, jestli to má poslat ČP nebo Balíkovnou. Pak si přivolala na pomoc vedoucí a kolečko se stejnými požadavky se opakovalo. Po několika minutách přesvědčování, že jsem postupoval podle pokynů e-shopu a webu ČP si balík vzaly. Tvářily se tak bezradně, že jsem měl obavu, že ho zahodí někam pod rampu. Žádný doklad o převzetí jsem nedostal, takže jsem byl několik dní v napětí, jestli to vůbec poslali. U zboží v hodnotě x tisíc docela nervy. Naštěstí za pár dní e-shop potvrdil převzetí…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, August 25, 2022 6:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Já bych jen dodal, že návštěva pošty jako takové je utrpení. Nevzpomínám si, že bych někdy přišel a šel na řadu hned když jsem dorazil.

Z 8 okének jsou  funkční dvě, odeslání doporučeného dopisu trvá neskutečně dlouho.

Za posledních 10-15 let je to stále čím dál stejné, krom toho, že se tam vyměnily boxy a systém vyvolávání.

Alespoň pro mne je za trest tam chodit. Když vím, že tam musím mám už předem zkažený den.

Nejsem ale sám, podvědomí, že ČP je nefungující moloch je zaklíněné mezi lidmi obecně. Stačí si přečíst třeba jen komentáře pod videem... https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U

Ano ty holky u přepážek za to nemohou. Chyba je někde vejš.

Já osobně se divím, že to celé ještě funguje a že to někdo používá, když jsou mnohem funkčnější alternativy.

Bohužel služeb ČP také musím používat, poněvadž někteří zákazníci jsou také "ztvrdlí" a chtějí posílat jen ČP nebo naopak zásilky mi tak posílají.

Za mě bych byl přímo nadšený, kdyby to zavřeli nadobro, právě proto, že by i ti zákazníci preferující ČP přešli

na služby hodné současné doby. A tím nemyslím zrovna cenu.

  Část těch šedin co dnes  mám je právě díky ČP.