<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Wingdings;
        panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:Wingdings;
        panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy17
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=CS link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Nejhorší je, když od ČP chcete nějakou službu, kterou zaměstnanci na přepážce ani neznají. </span><span style='font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1F497D'>L</span><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Nedávno jsem vracel zboží do e-shopu. Podle jeho pokynů stačilo vytisknout ze stránek ČP vyplněný adresní štítek nebo ho napsat ručně, nalepit na balík a odnést na poštu. Klíčové bylo heslo „odvoz zboží“ nebo tak nějak na tom štítku. Pak se to podává zdarma.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Pracovnice na poště nemohla uvěřit, že se něco posílá zdarma. Požadovala platbu, podací lístek nebo smlouvu s ČP. Dál nevěděla, jestli to má poslat ČP nebo Balíkovnou. Pak si přivolala na pomoc vedoucí a kolečko se stejnými požadavky se opakovalo. Po několika minutách přesvědčování, že jsem postupoval podle pokynů e-shopu a webu ČP si balík vzaly. Tvářily se tak bezradně, že jsem měl obavu, že ho zahodí někam pod rampu. Žádný doklad o převzetí jsem nedostal, takže jsem byl několik dní v napětí, jestli to vůbec poslali. U zboží v hodnotě x tisíc docela nervy. Naštěstí za pár dní e-shop potvrdil převzetí…<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'>From:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'> Hw-list [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <b>On Behalf Of </b>Jan Kuba<br><b>Sent:</b> Thursday, August 25, 2022 6:36 PM<br><b>To:</b> HW-news<br><b>Subject:</b> Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Já bych jen dodal, že návštěva pošty jako takové je utrpení. Nevzpomínám si, že bych někdy přišel a šel na řadu hned když jsem dorazil. <o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Z 8 okének jsou  funkční dvě, odeslání doporučeného dopisu trvá neskutečně dlouho.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Za posledních 10-15 let je to stále čím dál stejné, krom toho, že se tam vyměnily boxy a systém vyvolávání.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Alespoň pro mne je za trest tam chodit. Když vím, že tam musím mám už předem zkažený den.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Nejsem ale sám, podvědomí, že ČP je nefungující moloch je zaklíněné mezi lidmi obecně. Stačí si přečíst třeba jen komentáře pod videem... <a href="https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U">https://www.youtube.com/watch?v=LpIj0TpOi7U</a><o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Ano ty holky u přepážek za to nemohou. Chyba je někde vejš.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Já osobně se divím, že to celé ještě funguje a že to někdo používá, když jsou mnohem funkčnější alternativy.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Bohužel služeb ČP také musím používat, poněvadž někteří zákazníci jsou také "ztvrdlí" a chtějí posílat jen ČP nebo naopak zásilky mi tak posílají.<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>Za mě bych byl přímo nadšený, kdyby to zavřeli nadobro, právě proto, že by i ti zákazníci preferující ČP přešli<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>na služby hodné současné doby. A tím nemyslím zrovna cenu. <o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal>  Část těch šedin co dnes  mám je právě díky ČP.<o:p></o:p></p></div></div></div></div></body></html>