Re: Pošta má zas novej trik

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Listopad 7 11:53:15 CET 2021

A ten trik s "recyklaci" tracking code znate?
To si tak vezmou kody ktere uz jednou pouzili a vytisknou je znovu. A
dokonce je nalepi na zasilku. Drobnou chybou je ze to udelaji jeste v dobe
pred expiraci tech puvodnich jiz pouzitych kodu (tusim rok) takze pak
zasilka s takovym kodem nejde v trackingu dohledat - resp. jedine co se
zobrazi je ze byla podana. V lepsim pripade to ukaze i datum kdy byla podana
ta "nova", v horsim kdy byla podana ta "stara".

A kdyz se pak vy... na oznameni - je radost to pak dohledavat.
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 11. 2021 9:50:41
Předmět: Pošta má zas novej trik
"

Před týdnem mi přišly 3 maily od Ali „Logistics exception notice“

A tam „Parcel status failed“, odkaz na tracking, v trackingu je atempt na
dobu kdy jsem byl doma. A asi 2 hod. po tom, co mi pošťák přines jiný
balíček osobně a velmi usilovně zvonil.

Tak jsem si říkal, asi kolem projelo auto s baíkama…

Další den SMS od DPD parcel, že budou doručovat a jestli nechci změnit
způsob doručení. Změnil jsem ho na trafiku vedle práce, kam mi před týdnem
tímto způsobem přišly pantofle z Ebay.

Změna se neprojevila, doma byl naštěstí podnájemník a tak na mě čekal
dlouhej balíček konzistence menšího kyje, v něm scintilační plast z Ebay (na
chytání mionů, jak jsem se tu nedávno ptal, jestli ho můžu řezat
přímočarkou).

Tak jsem si říkal, že teda přeci jen najdu ve schránce 3 papírky z pošty,
ale pořád mi v tom haprovalo to slovo Parcel, který mám spojený s DPD. Ani
včera nic. Dnes jsem teda bádal důkladněji a tracking number byla ochotna
sežrat pošta:

 1.11.2021

 Uložení zásilky na žádost adresáta.

To si jako asi dělaj prdel.

Jaký je správný způsob, jak si oficiálně ztěžovat tak, aby ten kdo to udělal
měl opravdu průšvih?

Díky,

PH