Re: OT: Pochvala (bylo: Re: Pošta v pomalém režimu)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 6 09:54:13 CET 2021

Tak mi to nedalo a kouknul jsem se na interni tracking te zasilky...

To je jednoznacne pruser a tezko rict co je pricinou...rozhodne to, ale
neni bezny standard CP...to proste si muzete myslet, ale normalni to
opravdu neni.

Pokud se budeme bavit k veci tak je tedy zajimave, ze v tomhle pripade
byl problem jak na odesilacim depu tak na dorucovacim...a ja hlavne
netusim proc ta zasilka byla na depu v Usti, protoze evidentne to byla
nejaka mezinarodni zasilka (asi Alik?).

V priloze je to zaznam po zaznamu...detaily a konkretni lidi jsem
samozrejme oriznul.