[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 14 09:04:50 CEST 2021


Zdravím,

na tohle téma jsem s Dražicemi vedl korespondenci asi před rokem. Malý
bojler z Dražic začal po 2 týdnech provozu vyhazovat proudový chránič. Tak
jsem ho odmontoval, že vyreklamuji, a koupil nový kus. Reklamace zamítnuta.

První argument byl, že bez chrániče je funkce O.K. Což je sice pravda, ale
nevím, proč by se tam měl objevit najednou svod. To byla jen diskuse,
písemně pak přišlo toto:

Nejprve z Hornbachu:



Vaši reklamaci R 669 / 400261 nelze uznat za záruční z důvodu porušení
záručních podmínek. (viz. záruční list) kde je jasně stanoveno, že
ohřívače, v případě reklamace nesmějí být demontovány. V případě závady je
nutné sepsat reklamaci u prodejce, nebo kontaktovat servisního technika
ohledně návštěvy na adrese zákazníka.



*Reklamace je zamítnuta.*


A následně z Dražic:

*Dobrý den,*

* K posouzení závady ohřívače je právě nutné posoudit ohřívač v konkrétním
zapojení. Bez znalosti zapojení není možné ve většině případů správně
posoudit příčinu vzniku závady a tudíž určit oprávněnost reklamace. Proto
je demontáž výrobku jedním z důvodů zamítnutí reklamace.*

*Z toho plyne i odpověď na vaši otázku. Protože došlo k demontáži výrobku
není možné určit důvod proč u jednoho z ohřívačů došlo k závadě a druhý
pracuje správně.*








*František Trhoň*

Družstevní závody Dražice – strojírna s.r.o.

Dražice 69, 294 71 Benátky nad Jizerou, IČ: 45148465

tel.: +420 326 373 861

e-mail: frantisek.trhon na dzd.cz, reklamace na dzd.cz
web: www.dzd.cz
<https://protection.retarus.com/v1?u=http%3A%2F%2Fwww.dzd.cz&c=3ii9Xaz&r=5oi7FnHMRDUxZfpRHa5Hzd&k=7s1&s=FGTfVfoqmveJ7Yh7T1C08WBrjOHtNShwnPzeZg9oE9>




S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/


čt 13. 5. 2021 v 17:50 odesílatel Jaroslav Buchta <
jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal:

> Premyslim, ze bych vymenil bojler, koukam na tenhle
> https://www.alza.cz/drazice-okhe-160-d2411766.htm
> Nas.ala me poznamka o ztrate zaruky pokud to nenamontuje instalater.
> Samozrejme bych rad, aby to fungovalo a chci si to namontovat sam. Ma na
> neco takoveho vyrobce/prodejce vubec narok, pokud by zavada nebyla
> zjevne zpusobena montazi?
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210514/a67ce095/attachment.html>
------------- další část ---------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Image.16c75e960814cff311.png
Type: image/png
Size: 9064 bytes
Desc: [žádný popis není k dispozici]
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210514/a67ce095/attachment.png>


Další informace o konferenci Hw-list