Univerzalni kopirujici dalkovy ovladac 433MHz - AG197C

Čtvrtek Květen 13 15:17:43 CEST 2021

To je možné, že to nepůjde, ale zatím se mi nepodařilo vyvolat nějaký učící
režim. Nebo možná jo, ale na ovladač od xsary to nereaguje.

Když jsem to vybalil z krabičky, po stisku kteréhokoliv tlačítka ledka
trvale rychle blikala, na na tlačítka lock+unlock (jakože vymazání kódů) to
nereagovalo. Zkoušel jsem jiná tlačítka, pak to něco udělalo, asi ten
reset, po stisku tlačítka to jen krátce blikne. Při dlouhém držení jednoho
tlačítka to nedělá nic (možná proto, že to ten ovladač od xsary nebere).
Jinak další reset to neudělá, nahodile funguje kombinace různých tlačítek,
tzn. současně dlouze držet, pak ledka rychle zabliká a asi za 1-2 s zabliká
4x krátce a to je všechno.

Taky všude píšou, že uvnitř je baterka 12V, ale je tam 3V CR2032.

P.K.