Univerzalni kopirujici dalkovy ovladac 433MHz - AG197C

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 13 14:46:44 CEST 2021

Já bych tipoval, že Xsara bude mít plovoucí kód a nepůjde s tímto DO spárovat.
Tady je jinak návod v polštině a připadá mně mírně odlišný postup: http://www.c-t-s.pl/instrukcje/ag197c.pdf
Nebo najít skutečného výrobce, který by mohl mít tu pravou verzi návodu.