Re: Neinvazivní snímání proudu vodiče asynchronního nebo BLDC motoru

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Březen 17 20:56:29 CET 2021

Na mouseru to jde normálně koupit, sice tam je poznámka " Pro vývoz ze
Spojených států může být u tohoto zboží vyžadována další dokumentace."
Ale spíše to vypadá na podepsání nějakého prohlášení, než že by to nešlo
dodat.
Libor