Re: Neinvazivní snímání proudu vodiče asynchronního nebo BLDC motoru

Milan Mareš Marli na seznam.cz
Středa Březen 17 20:11:23 CET 2021

Děkuji všem za podněty. Ten Honeywell a jemu podobné od Allegra nebo
Micronas jsme zkoušel - bohužel latch hall tohoto typu potřebují mnohem
větší magnetickou indukci na sepnutí, než těch cca 150mA dokáže vygenerovat.

Jsem ještě v kontaktu s Melexisem ohledně MLX91206 a jemu podobných, ale ty
zaprvé nejdou dodat do Evropy, a za druhé mi ta mag. indukce vychází také
řádově nižší než na jakou jsou konstruované.

Budu muset zkusit ten postup z Hackaday, případně feritové jadýrko viz balu.
Snad seženu někde zaklapávací, nikdy jsme to nepoužíval. S tím kapacitním
vyhodnocováním nevím, bude to v blízkosti dalších vodičů a elektroniky
řízení, tam by se nakmitávalo lecos.

Díky Milan