Re: Ventilátor serveru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červenec 23 10:11:07 CEST 2021

Nahlásit problém na záruku může snad kdokoliv. Nikdy jsme s tím problém
neměli ať už šlo o domácí stroje nebo servery dodané někým jiným. V
podstatě staci zavolat na hotline (pro support) nahlásite co se vám nezdá,
oni si asi nechají poslat výstup z diagnostiky a buď jak už tu bylo řečeno
díl pošlou nebo ho pošlou i s technikem. Nic složitého na tom není.
Rozhodně bych se v tom nevrtal, nemá to smysl a je to ztráta času.