<div dir="auto">Nahlásit problém na záruku může snad kdokoliv. Nikdy jsme s tím problém neměli ať už šlo o domácí stroje nebo servery dodané někým jiným. V podstatě staci zavolat na hotline (pro support) nahlásite co se vám nezdá, oni si asi nechají poslat výstup z diagnostiky a buď jak už tu bylo řečeno díl pošlou nebo ho pošlou i s technikem. Nic složitého na tom není. Rozhodně bych se v tom nevrtal, nemá to smysl a je to ztráta času.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne pá 23. 7. 2021 10:00 uživatel Josef Zeman <<a href="mailto:jozem@volny.cz">jozem@volny.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Zdravím<br>
<br>
Díky, ale ty dodavatelsko - odběratelské vztahy jsou v tomto případě<br>
složitější. Mašinu dodala firma jako součást systému. Ticket by správně<br>
museli otevřít zřejmě oni. Navíc my je nemáme ve schválených<br>
dodavatelích, takže bych to musel propasírovat ještě přes jinou firmu.<br>
Korporát ... :-(( Takže nejbližší pomocnou ruku najdu tradičně na konci<br>
vlastního ramene. Ale zkusím drze oslovit Dell napřímo. Třeba to<br>
klapne. Ale taková utilitka by se určitě hodila i v jiných případech.<br>
Pár poněkud historických strojů, které piští jak sysel, ještě máme.<br>
<br>
Zeman<br>
<br>
> Zdravím,<br>
> <br>
> pokud je to DELL a je v záruce, tak otevřete servisní tiket na<br>
> stránkách DELLu a nechte řešení na nich.<br>
> <br>
> Servisní tiket otevřete jen zadáním seriového čísla (ServiceTagu). <br>
> Podpora Vás už navede na to, který ventilátor je vadný.  Servery mají<br>
> v základu onsite záruku, takže pokud je to snadno vyměnitelný díl <br>
> (vycvaknout, zacvaknout), pošlou Vám ho, pokud je třeba vzít do ruky <br>
> nějaký vercajk, dojede s ním technik.<br>
> <br>
> Jinak servery i  v záruce se normálně otevírají a nemá to na záruku <br>
> žádný vliv. Ani nejsou nijak plombované.<br>
> <br>
> Petr<br>
> <br>
> Dne 23. 07. 21 v 9:06 Josef Zeman napsal(a):<br>
> > Dobrý den<br>
> ><br>
> > Poptám se zkušenějších. Administruji relativně nový server, který<br>
> > musí běžet. Velmi nerad bych ho posílal někam na opravu. Rozebrat<br>
> > ho nemohu<br>
> > - je v záruce. Některý z ventilátorů začal dost zoufale pískat.<br>
> > Nechce se mi čekat, až se zadře úplně. Nepotkal jste někdo utilitu,<br>
> > kterou by se dalo ručně měnit otáčky ventilátorů, abych<br>
> > vyselektoval, který to je? Je to Dell R540. Zatím hledám marně jak<br>
> > na stránkách Dellu, tak jinde.<br>
> ><br>
> > Díky za nakopnutí.<br>
> ><br>
> > Zeman<br>
> > _______________________________________________<br>
> > HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> > <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> > <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>  <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>