Re: OT: Jaké PMR?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 26 19:06:08 CET 2020

Paraglidisti je používají, neboť právě ta cena. Když to rádio někde
zašlápnou, nebo upadne, utopí, koupí se nové.
Když jsou dole na zemi, stejně volají mobilem aby pro ně někdo přijel.
Mám tu v krabici nějaké rozbité, většinou utopené/upocené.
Mimochodem tohle rádio používali v seriálu Papírový dům,  - pokračování. V
jednu chvíli je tam vidět, jak padá na zem a detailní záběr..

Jinak pro PMR je to špatně, krom výkonu je tam odnímatelná anténa a rádio
není schválené. To ostatně ani to WLN, ale tam je výkon možný 0,5W a anténa
je integrovaná.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>