RE: OT: Jaké PMR?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 26 16:30:48 CET 2020

Souhlas. Např. paraglidisti používají téměř výhradně tahle rádia, a ti co je ještě nemají, tak si je kupují. :-))
Z padáku se pochopitelně komunikuje bezva, když jste 2km nad zemí, ale tu vysílačku nejvíc potřebujete právě, když někde přistanete a potřebujete se s ostatními domluvit na odvozu atd.
A právě v těchhle chvílích se ukáže, jak na tom rádio je, a tihle číňani se osvědčují až překvapivě výborně. Je možné, že si nedělají hlavu s přesným dodržením předepsaného výkonu, to nezkoumám, ale prostě z uživatelského pohledu fungují.

Jakub Šerých