A co jste delali v nedeli vy?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 20 10:44:09 CEST 2020

U těch starých aut snad ještě elmag. ventil přívodu nafty, ale ten signál
od alternátoru je velmi jednoduše přístupný v motorovém prostoru.
Netřeba se někde nořit pod palubní desku a ničit si záda. Ta stará auta si
stejně nic složitého , nebo drahého nezaslouží.
Připadne mi zoufalost na takovou úpravu používat mikroprocesor atd.
Existuje úprava rozsvícení potkávacích světel souběžně se zapnutím klíčku,
ale ten drát od alternátoru je řešení, kdy motor opravdu běží.
Také lze instalovat jen obyčejné pískadlo, které řve když běží motor a
nesvítí denní světla, nebo naopak řve když neběží motor a svítí světla.
V tomto případě je nemožné zapomenout zapnout/vypnout denní svícení.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>