Re: ještě KICAD

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 15 18:27:28 CEST 2020

Všem děkuji za poznatky, poznámky a zkušenosti o používání Kidcadu ( versus
eagle ) . Jsou to cenné informace, které člověk nikde nenajde.
Takže  na Kidcad asi také přejdu a opustím Eagle.
Vypadá to, že si určitě polepším. :-)
Ale přiznám se, že se mi do toho moc nechce... ta vidina
nekonečného zkoušení  a tápání  při seznamování s novým sw ( obecně) mě
irituje.

po 4. 5. 2020 v 13:51 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>