Re: ještě KICAD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 4 13:51:18 CEST 2020

Nedávno jsem se tu na ctrl-c a ctrl-c ptal a bylo mi sděleno, že v nové
verzi by to jiz mělo fungovat (zkopírovat cast schématu bez nutnosti
vkládat vse třeba přes tom soubor). Ale ještě jsem to nezkoušel (mám starší
verzi a ještě jsem neupgradoval).

Jinak i když nejsem zrovna reprezentativní vzorek tak ja jsem používal
Eagle 4.16 (asi) na příležitostne malování a přechod na Kicad jsem také
dlouho odkládal. Ale když už jsem se k tomu dokopal tak se mi s ním pracuje
lepe nez s Eagle (i když to byla hodně stará verze a je možné, že se tam
plno věcí zlepšilo... ale třeba ta nutnost vědět u kreslení schema jaké
pouzdro použít co se tu tak pise tak to se nezměnilo a dost mi to vadilo).