OT: Webassembly aplikace

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 22 01:30:41 CEST 2020

Aj na tom mobile to ide zvacsit lubovolne, zvacsuje sa proporcionalne text
aj tie tlacitka. Ale text je na zaciatku normalnej velkosti ale tie
tlacitka su nenormalne male.

Ja HTML moc nerozumiem a ani nechcem rozumiet, a uz vobec nechcem rozumiet
tymto javoido-ajaxoidnym bazmegom, ale povedal by som, ze aj ten <select>
aj ten <button> by mal byt uzavrety v nejakom <form>-e.

wek