OT: Webassembly aplikace

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červen 21 22:30:53 CEST 2020

Dík, na desktopu to jde přes Ctrl-kolečko myši zvětšit prakticky
libovolně, je to docela normální webová stránka s jednoduchým textem,
jen nejde zobrazit zdroj. Asi by to šlo pomocí css stylu přizpůsobit i
pro mobil, ale to neumím.
To by mi zajímalo jak by z toho ten text vyloudily současné šmírovací
služby. Ono to nepoznáte ani z toho javascriptu, protože celý ten román
je zabalený právě v té WASM aplikaci jako konstantní data a vidíte jen
rozsypaný čaj.

Mrazík