WiFi router naopak

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Červenec 11 07:54:02 CEST 2020

5460 a 1120 je snad už historie. Tohle se třeba u Zyxelu nebo podobných low
endu jmenovalo ISP režim. Pokud to nepotřebujete posílat znovu na wifi ale
jen na ethernet kupte starou UBNT NanoStation M2 nebo M5 (2.4 Nebo 5Ghz)
podle pásma ke kterému se chcete připojit, vypnete proprietalni protokol a
normálně se s tím dá připojit k b g n wifi. Toto mám ověřené a funguje to.
Řádově to bude spolehlivější než nějaké ovislinky, zyxely a podobně .

UBNT má default: 192.168.1.20  ubnt/ubnt

Nastavení jednoduché.

JP