WiFi router naopak

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 10 23:33:59 CEST 2020

Nešel,  umí pouze režim AP-Router/WDS. Musí umět fungovat jako
klient-bridge, nebo klient router.
Šlo by do něj nasypat něco (OpenWRT atd) co umí Client mode.
Tenhle kousek tu na   hromadě také mám - ty venovní antény jsou jen na
parádu. Uvnitř jsou antény jen v podobě takových
zalisovaných zohýbaných plíšků připojených pigtaily na desku.
 Mám tu hromadu starších  WIFI   zdemontovaných  zařízení, co jako klient
fungují, ale na Wifi jen b , nebo b/g  , neumí N-ko. To může být potíž,
pokud je ta "zdrojová"wifi  "N-only"
Mimochodem jak jste dopadl s PC, nezaregistroval jsem žádný výsledek... :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>