Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 17:31:18 CET 2020

AMD Ryzen 7 3700X  je 3.6 GHz procesor.

Tym treba zacat pri vsetkych uvahach.
Ak niekto sklada spolahlive PC, tak na tejto frekvencii treba s uvahami aj
skocit.
Bodka.

Ak ma niekto cervene oci a cim vyssie cislo,...  tym viac adidas... tak
nech si dalsie pruzky prisiva sam...

Max boost clock: "Up to 4.4 GHz" ( vid dokumentacia vyrobcu)
neznamena, ze sa tato rychlost urcite dosiahne. Da sa dosiahnut za istych
specifickych podmienok, ale nie ako trvala pracovna rychlost.

Tento procesor mam v PC a za 11 mesiacov som nemal jediny problem.
A za 11 mesiacov som vytazil vsetky cory na max asi v 0.1% pracovneho casu.
Inak je dynamicky taktovany  riadenim z OS vyrazne nizsie...

Nie, nikdy som nemal snahu vidiet 4.4 GHz. Ak by som POTREBOVAL vacsi
vykon, tak si kupim vykonnejsi procesor.

Ale "kopnut si" do kohokolvek (vyrobca cpu, alebo cohokolvek, vlada,
aktualne virologovia, epidemiologovia... ) je v sucastnosti tak nejak "in".
Cim menej vediet, menej citat, tym viac kritizovat.
Asi som prilis staromodny. Tato doba sa mi nepaci.

Dodo
mobil

Dňa po 28. 12. 2020, 16:53 Aleš Filip <nostromo na khnet.info> napísal(a):