RE: Přerušení (line vs. GPIO) u STM32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 23 16:54:30 CEST 2019

>OK, děkuji . A kde jste to zjistil?

RM0008 kapitola Interrupts and events podkapitola External interrupt/event
line mapping

t.j. ktory presne pin zodpoveda ktoremu EXTI sa nastavuje v AFIO_EXTICRx
registroch.

To, ze tie EXTI5-9 a 10-15 su zdielane, to je zasa zrejme z tabulky
vektorov na zaciatku tej istej kapitoly.

> Co je ten zbývající PVD interrupt through EXTI line 16, můžu-li se zeptat?

Kapitola PWE, podkapitola Programmable voltage detector (PVD). Vyvola
prerusenie na pozicii 1.

Precitajte si v kapitole Interrupts and events aj podkapitolu External
interrupt/event controller (EXTI), aby ste vedeli, co su tie EXTI
prerusenia zac.

Skutocna tabulka prerusovacich vektorov je typicky v startup kode (to
zavisi od toolchainu, pre gcc je to typicky asemblerovsky subor, obvykle
pomenovany startup_stm32NNNxx.S), polozky tabulky ukazuju na handlery s
dohodnutymi menami typu EXTI0_IRQHandler(); kam si umiestnite handlery je
Vasa vec. Cube ma nejaky system ako sa tie handlery pouzivaju, CubeMX by
to tak mal vygenerovat; precitajte si dokumentaciu k Cube a CubeMX.

S klikanim neporadim.

wek