RE: Přerušení (line vs. GPIO) u STM32

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Září 23 16:16:41 CEST 2019

OK, děkuji . A kde jste to zjistil?
Já hledal "line" v datasheetu a nějak jsem nedohledal.

Co je ten zbývající PVD interrupt through EXTI line 16, můžu-li se zeptat?
A předpokládám správně, že by se mi měla handler rutina předgenerovat sama nebo jí mám prostě napsat? Jen jestli mám pátrat dál...
Díky.
M.