Rele zhaveni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 29 17:08:47 CET 2019

Tam musí být někde čidlo teploty motoru ( chl. vody ), čas žhavení je
závislý právě od teploty motoru. Evidentně to čidlo nefunguje.
Diagnostika nic nenapíše?

Žhavit by to mělo takto:
- 30 °C 3 minutes
- 10 °C 3 minutes
0 °C 1 minute
10 °C 1 minute
18 °C 30 seconds
40 °C 0 seconds

Ještě bych zkontroloval napětí při žhavení a po nastartování - když je
napětí malé ( nedobíjí ) tak to žhavilo déle. Ale to řídila ta jednotka
relé podle proudu.
Jinak po nažhavení ten proud opravdu spadne , jak se žhaviče ohřejí a
zvedne se odpor....