jak presne funguje proudovy chranic?

Středa Prosinec 18 08:31:28 CET 2019

Nedávno jsem řešil padající chránič. Nějaký umělec připojil třífázový
kabel do rozvaděče, ale N připojil na můstek, který byl za chráničem.
Takže to nově připojené zařízení (soustruh) fungovalo docela dobře,
akorát vypadával chránič, co napájel zásuvky v místnosti (nějaká
dílna). Jo a zajímavé bylo, že na něm nefungovalo to testovací
tlačítko.

A taky ten chrátnič nepadal hned, ale za chvili a po spadnutí nešel
hned nahodit, musel si odpočinout.

Jdete na to dobře, odpojte všechny kabely a postupně připojujte, tak
poznáte, kde je chyba.

Jinak pokud to jsou světla, tak bych je ani na chránič nedával. Nebo
aspoň do té doby, dokud to bude provizorně. Na chránič bych připojil
jen nové kabely, tzn. takové, kde víte, kudy vede, kam je připojený a
co je na druhém konci.

Pavel Kadečka.