FPGA/CPLD, bolo: Pulzny generator

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 15 12:37:13 CEST 2019

>V dobach ked som to EPM240 kupoval bolo v TME po 12E za 10 kusov. To
>si pamatam, lebo u mousera bolo za nejaku nehoraznu cenu, tusim
>2,5E/kus. Predpokladam, ze to co sa medzicasom udialo sa kulantne
>nazyva "cenova politika".

No ja si skor myslim, ze si sa trafil do nejakeho umeleho lokalneho minima
typu 32-bitov za 32 centov. Nejako si nepamatam, ze by sme sa u FPGA boli
kedy bavili o cenach nie v stokorunach. Ale je fakt ze za poslednych (no
dobre, ze si to Ty, ostatnych) 20 rokov sa toho mohlo dost zmenit :)

>Idem robit dalsiu verziu toho ADC a EPM240 mi tam stacit nebude, tak
>som zvazoval pouzil nieco taketo
>https://www.mouser.sk/ProductDetail/Lattice/LCMXO2-1200ZE-1TG100C?qs=sGAEpiMZZMvoScKlWpK8TAo%2Fjg%2F3ANI2pD3r0ML%2FcN8%3D
>Ak by som mal lovit u actelu tak by som asi hladal tu
>https://www.mouser.sk/Semiconductors/Programmable-Logic-ICs/FPGA-Field-Programmable-Gate-Array/_/N-3oh9p?Keyword=A3P125&FS=True&Ns=Pricing|0
>Co je ina cena, plus teda tie dalsie nevyhody.

Hej, ak si to uz rozmenil na vsetky drobne tak ano. Vlastne som Ta len
chcel upozornit na to, ze existuju alternativy, ak by si teda o tom
nahodou nevedel.

wek