FPGA/CPLD, bolo: Pulzny generator

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 15 10:44:08 CEST 2019

V dobach ked som to EPM240 kupoval bolo v TME po 12E za 10 kusov. To
si pamatam, lebo u mousera bolo za nejaku nehoraznu cenu, tusim
2,5E/kus. Predpokladam, ze to co sa medzicasom udialo sa kulantne
nazyva "cenova politika".
Idem robit dalsiu verziu toho ADC a EPM240 mi tam stacit nebude, tak
som zvazoval pouzil nieco taketo
https://www.mouser.sk/ProductDetail/Lattice/LCMXO2-1200ZE-1TG100C?qs=sGAEpiMZZMvoScKlWpK8TAo%2Fjg%2F3ANI2pD3r0ML%2FcN8%3D
Ak by som mal lovit u actelu tak by som asi hladal tu
https://www.mouser.sk/Semiconductors/Programmable-Logic-ICs/FPGA-Field-Programmable-Gate-Array/_/N-3oh9p?Keyword=A3P125&FS=True&Ns=Pricing|0
Co je ina cena, plus teda tie dalsie nevyhody.

št 15. 8. 2019 o 1:02 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):