Rizeni vetracku

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Listopad 5 14:19:17 CET 2018

Ha...to uz me vcera vecer vubec nenapadlo zkontrolovat jakou frekvenci ta
PWM vlastne ma...ten malinkej PIC ma jej jednu hw PWM a tak pro vetrak ji
vyrabim v preruseni rucne...ze bych si blbe spocital nebo nastavil
preruseni a chodi to pomalejc? No me se zdal uz ten kond 470u nejakej
podezrele velkej... Dik za tip...nakonec bude porblem uplne jinde.

RV