Rizeni vetracku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Listopad 5 14:02:57 CET 2018

No, já myslím, že se tazatel podivoval nad tím, že kondenzátor neudrží
napětí v menších mezích.

píšete PWM 3,9kHz, tj perioda je 256us, kdyby bylo plnění 50%, tak je
doba vybíjení někde kolem 128us.

I=CU/t, takže mi vychází, že vám teče z kondíku 22A. To je to nad čím se
někdo podivoval.

I kdyby bylo plnění několik málo procent, tak  je odběr asi 11A, to ten
fučák asi nebere, pokud ho teda nepoužíváte jako hlavní pohon lodě :-)

Petr